podaj stan wodomierza
eBOK
w razie awarii dzwoń    994

eFaktura

Spółka MWiK  wprowadziła  eFakturę, czyli fakturę w formie elektronicznej. eFaktura wystawiana jest w postaci pliku PDF, a następnie zostaje wysłana na adres e-mail podany przez odbiorcę usług. Dodatkowo istnieje możliwość pobrania eFaktury w dowolnym momencie, po zalogowaniu się do eBOK, czyli Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Jak otrzymać eFakturę?

Odbiorca usług, związany umową ze Spółką MWiK, powinien podpisać oświadczenie o akceptacji eFaktury w Dziale Obsługi Klienta lub pobrać druk oświadczenia i wypełniony dostarczyć do Spółki MWiK w jeden wybrany sposób:

Odbiorca usług, który złoży oświadczenie osobiście otrzyma przy okazji login i hasło do eBOK czyli Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, które umożliwia:



Aktualności
Czy wiesz, że...?

Pierwszy pisuar skonstruował  Amerykanin Samuel Males w 1868 r. Opatentował go dwa lata później.

czytaj więcejczytaj więcej
Utrudnienia w ruchu

od 19 września 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
ul. Wojska Polskiego

od 3 września 2018 r. do 28 czerwca 2019 r.
ul. Hutnicza, Czwartaków, Szarych Szeregów, Batalionów Chłopskich.

od 22 sierpnia 2018 r. do 30 października 2018 r.
ul. Kamienna

czytaj więcejczytaj więcej
Przerwy w dostawie wody

w dniu 19 września 2018 r.
ul. Batalionów Chłopskich

w dniu 18 września 2018 r.
ul. Tucholska

czytaj więcejczytaj więcej

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
tel. +48 67 212 50 24 | +48 67 212 29 74
faks +48 67 212 59 30
mwik@mwik.pila.pl
NIP 7640201952 | KRS 0000081995 | REGON 570503455
Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 66.124.000 zł.