podaj stan wodomierza
eBOK
w razie awarii dzwoń    994

Mróz może Tobie odciąć wodę nawet jeśli uregulowałeś wszystkie rachunki

Zamarznięta woda

Oddziaływanie niskich temperatur na nieodpowiednio zabezpieczone przyłącze lub wodomierz może doprowadzić do powstania „lodowego korka”, który uniemożliwi dopływ wody do instalacji wewnętrznej, a także może doprowadzić do zniszczenia wodomierza.

W celu zabezpieczenia wodomierzy i przyłączy wodociągowych przed negatywnym skutkiem mrozu należy:

 

Co zrobić gdy zimą stwierdzimy brak wody?

W przypadku braku wody należy zadzwonić do Działu Obsługi Klienta Spółki MWiK  tel. 67 211 91 13 lub do Pogotowia Wodociągowego tel. 994.

Usługa rozmrażania przyłącza i wymiany zniszczonego wodomierza jest odpłatna, dlatego zachęcamy Państwa do zastosowania odpowiednio wcześniej wyżej wymienionych zabezpieczeń.



Aktualności
Czy wiesz, że...?

Określenie „studnia artezyjska” pochodzi od nazwy prowincji Artois we Francji, w której pierwszą taka studnię wykonano w 1126 roku.

czytaj więcejczytaj więcej
Utrudnienia w ruchu

od 19 września 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
ul. Wojska Polskiego

od 2 listopada 2018 r. do 27 września 2019 r.
ul. Kamienna

czytaj więcejczytaj więcej
Przerwy w dostawie wody

w dniu 14 listopada 2018 r.
ul. O.M.Kolbe, al. Niepodległości

czytaj więcejczytaj więcej

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
tel. +48 67 212 50 24 | +48 67 212 29 74
faks +48 67 212 59 30
mwik@mwik.pila.pl
NIP 7640201952 | KRS 0000081995 | REGON 570503455
Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 66.124.000 zł.